Novice

08.08.2019

Kia Motors kot prva na svetu z aktivnim prestavljanjem za hibridna vozila

Tehnologija, prva na svetu in plod lastnega razvoja, izboljša učinkovitost menjalnika pri hibridnih vozilih – nared za množično proizvodnjo

Kijina nova hibridna vozila bodo kot prva na svetu dobila tehnologijo aktivnega prestavljanja (ASC - Active Shift Control). Inovacija, razvita skupaj s sestrskim Hyundaijem, optimizira prestavno učinkovitost s spremljanjem prestavljanja 500-krat na sekundo, kar omogoča natančno prilagajanje za hitrejše prestavljanje.

Nova tehnologija bo najprej na voljo pri Kijinih novih hibridnih modelih.

Nadzor aktivnega prestavljanja skrajša čas prestavljanja za 30%, nudi bolj zabavno vožnjo in zmanjša porabo goriva
ASC uporablja novi software logike krmiljenja hibridne krmilne enote (HCU - Hybrid Control Unit), ki nato nadzira elektro motor zaradi uskladitve hitrosti vrtljajev motorja in menjalnika, da se zmanjša prestavni čas za 30%. Tehnologija prav tako omogoča bolj uglajeno prestavljanje, ob hitrejšem prestavljaju.

“Razvoj ASC tehnologije, prve tovrstne na svetu, je pomembna inovacija, ki vključuje tudi natančen nadzor motorja samodejnega menjalnika,” je dejal Kyoung Joon Chang, podpredsednik in vodja skupine za razvoj motorjev pri skupini Hyundai Motor Group. “To bo ne le zmanjšalo porabo goriva, temveč tudi omogočilo bolj zabavno vozniško izkušnjo naših strank.”

Inovacija: lasten razvoj krmilne logike, uporabne za elektro motorje
Običajna hibridna vozila ne uporabljajo pretvornikov navora za zmanjšanje porabe goriva – pretvorniki navora tradicionalno izgubljajo energijo med samim prestavljanjem. Čeprav se ponašajo z nizko porabo, prestavni sistemi hibridnih vozil pogosto počasneje prestavljejo, če morajo zagotavljati uglajeno delovanje.

Tehnologija ASC omogoča elektro motorju hibridnega vozila, da tudi prevzame nadzor nad prestavljanjem z uporabo novega softwara logike krmiljenja hibridne krmilne enote (HCU), da zmanjša vpliv počasnejšega prestavljanja. HCU spremlja vrtilno hitrost menjalnika, 500-krat na sekundo, s senzorjem, nameščenim na elektro motorju, ter hitro sinhronizira vrtilno hitrost menjalnika s številom obratov motorja.

S sinhronizacijo se čas prestavljanja skrajša za 30%, s 500 ms na 350 ms. To ne le izboljša pospešek in zmanjša porabo goriva hibidnega vozila, temveč tudi izboljša vzdržljivost menjalnika z zmanjševanjem trenja med prestavljanjem.

Rastoče povpraševanje po Kijinih električnih modelih
Kia se v zadnjih letih zahvaljujoč svoji bogati ponudbi hibridnih vozil srečuje z rastočim povpraševanjem po tovrstnih vozilih.

V prvih šestih mesecih letošnjega leta se je prodaja Kijinih električnih vozil s 27.671 v letu 2018 povečala na 38.173 vozil, kar je 38-odstotno povečanje. Ponudba med drugim vključuje modele kot so Niro (na voljo kot hibrid, priključni hibrid in povsem električno vozilo) ter Optima Plug-in Hybrid, ki je na voljo v limuzinski in karavanski različici.

 

Kia. Prva v razvoju.

 

***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 49 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

AVTOCENTER LEPOŠA d.o.o.

AVTOCENTER LEPOŠA d.o.o.


Nemčavci 43 , 9221 Murska Sobota (Martjanci)

Salon

T: 02-536-17-70
Pon - Pet:07:30 - 17:00
Sobota:08:00 - 12:00

Servis

T: 02-536-17-70
Pon - Pet:07:30 - 16:00

Dodatna oprema

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih